اون هم خوبه . تفاوتش هم با مدل قبلی نداشتن گرافیک آنبرد هست . در کل giga p31-es3g کمی بهتر هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AHMADREZAA برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks